2 Temmuz 2012 Pazartesi

Belirsiz...

Ben çıkmaz sokaktayım..

Yine kafam karışık ve ne yapıcağımı bilmez bir haldeyim.Hayat zorlaşıyo tekrardan.tam kendimi topluyorum yeniden başa dönüyor gibiyim.

Beynimi kemiriyo bazen sorunlar,sevdiklerim ve hayat.zor bir dönem atlatmak,bu dönemi tek başına mücadele ederek savaşarak atlatmak.bilmiyorum ne yapmalıyım.kalbim kırık bedenim onsuz bir hiç gibi.hala sevmek deli gibi sevebilmek..

Aşk bu olsa gerek.pişmanlıklar hatalar yanlış anlaşılmalar.hepsi üst üste gelince ortaya çıkan bu.nefret ediyor benden küfrediyor bağırıyor haykırıyor.Haklı nedenleri olabilir var biliyorum.Ama ben..yanlışı bir yerde yaptım kabul ediyorum hatam büyük.Yalnız bırakıp üstüne gitmiycektim.İşte böyle sikik bir hayat bu.geldimi üst üste gelir yapışır bırakmaz yakanı.

Adaletini sikim dünya hak mı bu hukuk mu.nerde adalet de ki şurda boynum kıldan ince.Polisler bile vatandaşı dövmeye başladı bu ülkede.nefes almak bile zor artık siktiğimin dünyasın da.nereye baksak ne tarafa dönsen yavşaklık,pislik,fesatlık var insanlar da.kime güveniyim kime dert yanıyım.yüzüme gül arkamdan vur,konuş kötüle.bu mu lan insanlığınız sizin.

Öyle de konuşsan olmuyor,böyle de olmuyor.Hayt acımasızsa bende dirençliyim.Yıkılmıycam ezilmiycem..

Varsın sevmesin nefret etsin herşeyi söylesin.Aşığım ve SEVİYORUM..

HAYATIMA UĞRADIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER..!!!

BeTeR_BoCeK..

Hiç yorum yok: