10 Temmuz 2012 Salı

Çok Sıcakkk.....

Selam sıcaklar...

Bu ne arkadaş dışarısı yanıyo,ev yanıyo,buz gibi Tuborg bile çare olmuyo artık sıcaklara.Geceler hem sensin hemde sıcak.*mına koyim böyle ızdırabın hayatın.

Gene küfürle başladım hadi hayırlısı :-).

Eeeee blogger nbr len işe yaramaz özledin mi beni.Valla başıma sıcak mı geçti hava mı çarptı anlamadım.Eve gelip buz gibi suyla dujj almak ve sonra buz gibi biramı açıp içmek.Pehhhh en keyiflisi de bu olsa gerek.Malum hafta sonu doğum günü heyecanı ve sabahlar olmasın modundan kurtardım kendimi.Agaaa çok içmişim yahuuu.Bedava bilmem ne sirkeden tatlımıdır öyle bir atasözümü vardı ben g*tümden mi uydurdum kestiremedim şimdi.Neyse bokunu çıkarmıyalım harbi hafta sonu süperdi.Teşekkürler herkese kutlayana,yanımda olana,eğlenceme gelene ve kısacası herkese diyelim kimsenin gönlü kalmasın.Zaten gündüzden içmeye başlamanın verdiği enerjiyle harbi sabahlar olmadı yaneee :-).

Sabah 08.08 de eve gelip annemin "evin yolunu bulabildin nihayet" demesiyle pazar sabahı nasıl geçebilir ki.Eeee normaldir yani saat 22.30 Sortie Kuruçeşme'de süper bir gece geçirdim sevdiğim dostlarım ve arkadaşlarımla.Harbiden güzel geceydi.Biraz fazla abartıp içmiş olabilirim ama her zaman ki gibi evin yolunu buldum ve yıkılmadan sabah yaptım.Trakyalıyız en nihayetinde :-) Buruk bir gece de olsa alışmam gereken durumlara alışmaya başladım.Rahatsızlık veriyosam sessizce uzaklaşıp çıkarım herkesin hayatından ve öyle de yapıyorum artık..

Neyse bugünlük bu kadar harbi sıcak fena sıcak anlıycan.Çıkıp mekana Tabii ki Halkalı Gümrük yolcusu kalmasın.. :-)

TUBORG'a devam her zaman ki gibi..

Esen kalıyım ben..

BeTeR_BoCeK..

Hiç yorum yok: