21 Temmuz 2012 Cumartesi

Artık Hazırım.

Her şey karşılıklı değil. Sen sevmedin mesela..

Evet artık hazırım.Öldürebilirsiniz ve ölebilirim.Ne yaşamanın tadı var bu hayatta nede yaşadıklarımın.Canım acıyor,kalbim kırık ve yalnızım.Yalnızım evet kendim böyle istediğim için yalnızım.Hayatımda en önemli kişi bile artık benimle konuşmuyor,nefret ediyor benden.Bu ikimizinde suçu değil aslında.Biz gerçekten mutluyduk ama engelleri aşamadık.hep bir engel çıktı karşımıza,savaştık yılmadık yıkılmadık ama başaramadık.Artık gücüm yok.Kalmadı bitti ve tükendi.

İnsanlar doğar,yaşar ve ölür.Doğanın kanunu bu.Değişmez,değiştirilemez.Beceremedim yine berbat edip elime yüzüme bulaştırdım herşeyi.Sonuç mu yine bana hüsran,yine bana hasret var.Gözlerini özledim.Uzun uzun bakıp nasıl aşık olduğum ve kopamadığım bırakamadığım o gözleri özledim.Belki ezik derler küçültüyorsun kendini diyenler olur.Kimse ne umrumda ne s*kimde bundan sonra.Herkez kendi hatasıyla yargılanır.Ama hatasız kul olmaz bu bir gerçek ve değiştirilemez.Her hata telafi edilmek için hata olmuştur.Dört dörtlük insan yoktur.Hatasını telafi edebilen insan vardır.Çok şey istemedim sadece BİR şans.O kadar..Ne başka bir gözle baktım nede başka bir şekilde davrandım.Korudum,kolladım,savundum,inandım sadece.Çok çabaladım herşey için.Ama artık sanırım son bu olsa gerek.Evet bir sona yaklaşıyorum.Nasıl biter ne olur bilemem.Ama Artık Hazırım.

Çünkü ben sadece sen sorunca 'iyiydim'.Artık değilim hemde hiç iyi değilim.Sadece artık gözlerimi kapatıp uyumak istiyorum.Ömür boyu uyumak ve uyanmamak.Hayatım da ilk defa bu düşüncelere kapıldım.Sebebi belli çok fazla anlatmaya gerek yok zaten.Ulu orta hiç konuşmadım bu zamana kadar.Ne yaşadıysam,yaşadıysak bende kaldı.Kimsenin bilmesine gerekte yok.Öyle de olucak.İçimde kalbimde yüreğimde bir yerlerde yaşıycak bir şekilde.Evet acıtıcak canımı hemde çok ama atıca bir kalp kalmayınca beden nefes almayınca sadece acıtmakla kalıcam..

Belki birgün unuturum seni. Ama sadece birgün, daha fazlasını isteme...!!!

Var mı aşk'tan öte,Var'sa sen söyle.......


BeTeR_BöCeK.

Hiç yorum yok: