5 Temmuz 2012 Perşembe

Ben Ve .......

Çok yorgunum artık.....

Üst üste gelen kötü günler.Hayat acımasız gerçekten lan.Hem de fazlasıyla.

Bir yol var önümde.Sağa Sola sapmadan tek bir yol.Uzunca ve dümdüz bir yol..!Gitmekle bitmeyen bir yol.Sadece yürüyorum tek başıma kimseyi istemeden yanımda kırgın,üzgün ve kalbim elimde sadece gidiyorum.Evet tek başıma gidiyorum.Ne kimseye ihtiyacım var ne de dost bildiklerime.hayat bu kadar mı dersen bu kadar artık.ne güven kaldı artık insanlara ne de verebilecek bir arkadaşlığım.Bugün arkamdan konuşursun yarın yüzüme söylemekten çekinirsin.Mertlik bu olmasa gerek.Sabır tabikii sabır zorluğa rağmen sadece sabır.

Bindiğim dalı kendim kestim.yeniden çıkmadı yerinde tutunacak,sarılacak bir dalım yok artık.EEE şimdi ne olması gerekiyor.Seçenekler ne mesela,şıkları görsem.Güvenmek tek hatam olsa gerek.Ama dostlarıma sana değil.Sana güvenmek seni sevmek sana aşık olmak tek gerçek bu hayatta.Seni ben kaybettim ama cezalandırılması gereken ben değilim.Ben kendimce cezalandırıyorum onları hak ettiklerini de düşünüyorum ve doğru yapıyorum.

Sensizlik;kör bir kuyu da karanlıkta kalmak gibi..

BeTeR_BöCeK.

Hiç yorum yok: