4 Temmuz 2012 Çarşamba

Belirsiz..!

Belirsizim,karamsarım..

Bugün keyifsizim,mutsuzum..Ölmek için sebebim var sanırım artk.Yaşamak için bi gerekçe yok.Ölüm çok yakın gibi artık ensemde sanki.kalbim çok kırık yüzbin parçaya bölündü.Sürekli ağlıyorum yine yeniden en baştan.Niye böyle duygular içindeyim tekrar.Topluyorum düzeliyorum tekrar dağılıp paramparça oluyorum.

Çıkmaz bir sokakta sıkışıp kalmış gibiyim.yolumu kaybetmiş dönüp durup aynı yere çıkıyorum.ölüm çözümse neden olmasın.Kendimi kandırıyorum bazen avunuyorum düşünüyorum.Sonra da sıkışıp kalıyorum boktan dünyada.Kafamı kemiren sorunlar,duygular,hisler hepsi birbirine girdi.yapamıyorum olmuyo çabaladıkça çırpındıkça batmaya mahkum gibiyim ve batıyorum.Seviyorum ölümü göze alıcak kadar çok seviyorum ama olmuyor olmuyor olmuyor.kendimi parçalayasım var çok uzaklara kaçıp gitmek istiyorum.Kimsenin olmadığı bir yerlere gidesim  var..Ya çok uzaklara gitmek yada ölmek arasında gidip geliyorum.Son bir umut son bir nefes.

Ya ÖLÜM Yada Uzaklar...........


BeTeR_BöCeK..!

Hiç yorum yok: