26 Temmuz 2012 Perşembe

Seni Hala Seviyorum.

Uzun lafın kısası "seni hala seviyorum"...
 

Bittiğini artık kabul ettim ama kendimi buna alıştırmakta henüz güçlük çekiyorum. Zamanı ilaç olduğu için değil, seni içimde öldürecek bir katil olduğunu düşünerek yarama basıyorum. Hani çıksa biri bir gün, o öldü dese; zerre acı ya da nefret hissetmeyecek kadar sana yabancı biri gibi olmak istiyorum.Öyle doluyum ki sana, öyle seviyorum; öyle yarım, öyle çaresizim ki sensiz; inan ne diyeceğimi bile bilmiyorum.Ve bir gün sana, uzun lafın kısası "seni hala seviyorum" diyebilmek istiyorum...

Herkes bana soruyor.Neden soruyorsunuz? anlatsam anlamayacaksınız. Anlamaya yetmeyeceksiniz..Biliyorum, başınızı sallayıp dinliyor gibi yapacaksınız.Arada bir sigara, bir iki cümle arasına giriş, söz kesme.. Bilemeyeceksiniz, yetmeyeceksiniz. Bildiğiniz sevgi tanımı nasıl sevdiğini anlamaya az kalacak, bocalayacaksınız. Sormayın bu yüzden, merak etmeyin, iyiyim ben. Çok iyi. Beni kimse anlamıyor noktasından çoktan ayrıldım. Asla unutamayacağım demelerime iki damla göz yaşı kaldı. Görmeyeceksiniz, ağladığımı asla göremeyeceksiniz.
Görürseniz, "Seni Çok Seviyor" deyin.
Sadece şunu iletin.. Mutluluklar dilerim.."sevgilerimle"..

Eğer imkanım olsaydı seninle bir daha tanışırdım. En baştan sevmeye başlardım seni yeniden. Seni ne kadar çok sevdiğimi daha az belli ederdim. Sana olan sevgimi bilmeni her istediğimde değil, bunu duymaya her ihtiyacın olduğunda söylerdim sana...Eğer bir daha tanışabilseydim seninle yeniden; bu aşkın asla bitmeyeceğini düşünerek değil, seni ne kadar seversem o kadar kardır diyerek bir başka sarılırdım sana...

Ya başladığın bir işi sonuna kadar devam ettir ya da hiç başlama!

Ki ben mutlu sonla biten her filmi bile iki kere izlerim belki bir yanlışlık vardır diye....!

BeTeR_BöCeK.

Hiç yorum yok: