2 Temmuz 2012 Pazartesi

Çocuk Olsam..

Çocuk olsam tekrar..

Hayata yeniden başlamak,güzel günleri tekrar yaşamak.Aynı duyguları paylaşmak hayatla mücadele etmek.insanlara yardımcı olmak elinden geleni yapmak değer bilmek.

Evet dertliyim,sıkıntılıyım belki.Adaletin yerini bulması aslında sevindirici.Suçlular cezalandırıldı.Değermiy di? Sonuna kadar değerdi ölsem bile helal di..Sordum neden dedi ki şundan bundan.Kör bir yara sadece.Dedim senin anın değil onun hatırası bende.Ömür boyu da kalıcak.Varsın kalsın pişmanmıyım?değilim tabiki de sonuna kadar da giderim ve gerekirse ölürdüm.

bazen diyorum kendime gözlerimi kapıyorum 32 senelik hayatıma dalıyorum taaaa en başından.Çocukluktan ergenlikten gençlikten bu zaman.Hatasız hiç bir insan olmaz hatasız kul olmaz Orhan babanın dediği gibi.Bende hata yaptım kırdım üzdüm kırıldım incildim küstüm.Ama hep gönül aldım büyükte olsam özür diledim.Affetmek Allah'a mahsus tabiki bağışlamakta.Ama insan büyüklük gösterir affettim der helal der.Yaşam boyu bunlar her insanın karşısına çıkar.hayatım da pişmanlık duymadığım 3 gerçekten bitanesi sensin.Ailem,yaşantım ve Sen..

Okusan dinlesen komik gelir sana ya bi siktir git dersin.İnsan ne yaşarsa içinde yaşar kalbinde yaşar ruhuyla yaşar.Anlatamadığı duyguları hisleri sevgileri vardır.Mutlu olduğunu zannedersin ama bi bakmışın mutluluğu için parçalanmışın.Seven insan herşey katlanır.yeri gelir büyük olur,yeri gelir küçük olur,dost olur,arkadaş olur ama sever.Deli gibi sever.

Sana kızgın değilim, kırgın da... Bitmesi gerekiyormuş ve bitti, hepsi bu. Üzülmedim değil, hala canım nasıl yanıyor bilemezsin.
Biliyorum ki böylesine derin bir acının nedeni, tarifsiz bir mutluluğun bitmesiydi.
Hayatıma uğradığın için teşekkür ederim..


Evet TEŞEKKÜRLER..!

BeTeR_BoCeK..

Hiç yorum yok: