6 Temmuz 2012 Cuma

Ağlamak.....

Evet ağlıyorum yine blog.Her zaman ki gibi.Bazen çok iyiyim bazen çok çok kötü.Zormuş gerçekten sevip acı çekmek zormuş.


Evet seviyorum hala hem de çok,napabilirim ki elimden ne gelir hiç birşey.İşe yaramazın tekiyim artık.Hayata sürekli küfür eden biriyim artık.Çok mu zordu yaaa neden hep bana bu acı çekmek.Sevmek suç sanırım artık benim için.

Biraz sevmek diye bişey yok. Çünkü ya öleceksin aşkından. Ya da vazgeçeceksin.. ! //


Hangisi blog sen söyle hangisi.Vazgeçmektense ölürüm biliyormusun.haayat gerçekten sınıyo bazen hemde fazlasıyla sınıyo.Bazen köşeye sıkışmış çıkmaz da sıkışıp kalmış biri oluyorum.Aslında tipik bir yengeç burcuyum işte.İçime atıp kendim çözmeye çalışıyorum.Kimseye anlatmak istemediğim anlatamadığım içmde büyüyüp beni öldüren düşünceler.bunlardan kurtulmak mümkün mü sence ? Tabi kii değil.herşey hatırlatıyo ve en başa dönüyorum.Elim telefona gidiyo cesaret bulamıyorum aramaya.korkuyorum aslında tekrar bağırıcak küfür edicek haykırcak diye.Susup kalıcam tekrardan bi cvp bile veremiycem.Aslında bir dinlese beni bir dinleseler sadece dinleseler.Başka ne bir beklentim ne de bir isteğim var.İstenmiyorum biliyorum sessizce çekip giderim.Tıpkı şu an yaptığım gibi..

Yarın doğum günüm ama ben mutsuzum.Ölüm artık bana çok yakın...


BeTeR_BöCeK..

Hiç yorum yok: