7 Temmuz 2012 Cumartesi

Veeeeee...

Selam blogger nbr lennn :-))


Bugün keyfim yerinde.Bir yaş daha yaşlandım ama olsun aynı yerde sayıcak halimiz yok *mına koyim.


00.00 da aldığım mesaj biraz burukta olsa beni en çok sevindiren olay oldu.Birlikte kutlayabilsek keşke seninle kutlamak çok isterdim ama buna da şükür diyelim napalım.Teşekkür ederim msj sahibi Bonita'ya.Hatırlamak ve msj atmana gerçekten sevindim.EEE yaşlanıyorum be blog artık yaş oldu 32,5 tan 33 :-).Olsun hayat bir şekilde bi yerlerde devam ediyor nasılsa napıcaz düzen böyle.Akşama eğleneceye koşucam dostlarımla ama sen olmuycan yanımda :-(.


Bugün susayım çok konuşmayım büyüsü bozulmasın.Buruk sevincimi yaşıyım öyle..


Haydi BeTeR_BöCeK Nice Senelere Sana.Esen Kallll :-)


Kutlayan Kutlamayan herkese çok teşekkürler.Sadece 2 kişiye ne teşekkür ederim ne de selam veririm g*tünüz bir yerde başınız bir yerde sizin işim olmaz kopunnnn :-)


BeTeR_BöCeK..

Hiç yorum yok: