21 Temmuz 2012 Cumartesi

Gözler...

Sıcak ve sıcak bir hava blogg.Özlemişim seni de bu arada..

Yorgunum desem hemde nasıl.perşembe akşamı saat 20.00 de işe giden ben bugün itibari ile 16.30 eve gelmiş bulunmaktaym.Tabi yorgunluk da cabası.Eeee üstüne birde oruç eklenirse.Kısacası derin bir uykuya ihtiyacım var gibi..

Uykuyla aram yok yine bu aralar.gece uyku tutmuyo sağa dön,sola dön hep aynı.Kafam gerçekten kazan gibi ve karmakarışık.Eeee tabi çokta normal.İş,hayat,ızdırap,aşk acısı hepsi üst üste binince dumur oluyosun sonuçta.Atlatamıyorum kolay şekilde,bağlanıyorum en sıkısından karşımdakine.Seviyorum herşeyden çok herkesden çok.Ama hayat ve zaman dilimi.nereye çekerse o tarafa sürükleniyor insan.Hayatta mutlu olsun herkes kimse kırmasın birbirini.Mutlu olmak insanların kendi elinde.Ama olmadı mı olmuyo boka sarıyo herşey bir anda.Artık mesafeli bir arkadaşlığım var çevremle.Taviz vermeyen kolay lokma olmuyan biriyim artık.Sadece yüreğime,kalbime söz geçiremiyorum.Ona da geçmesin.Acı da çeksem gizli gizli ağlasa da gözlerim ne pişmanım bu durumdan nede kimseden saklarım.Seviyorum arkadaş bu kadar açık ve net.Belki tek taraflı içimde yaşatıyorum belki hiç bir umut ışığı bile olmayabilir barışmamız için.Olsun vazgeçmem sevmekten.kanasın içim yansın bedenim yine de vazgeçmem sevdiğimden.Gider sıkarım kafama..

Ağlamaktan utanmıyorum erkekler de ağlar.En içten şekilde bağlanırsan sevdiğine erkek içten içe erir.Kendinden vazgeçer karşısındakinin mutluluğu ile yetinmeye çalışır.Yine hüzün yine gözyaşı var bende.Sevdim seviyorum ve sevicem.Sen çöldeki serap gibisin benim için..

Ellerini tutup,Gözlerinin içine bakıp 'Seni Seviyorum' demeyi özledim ben..Seni Özledim Ben ......

İşte O an, “Ben bunu hak edecek ne yaptım”

Yorulduğum doğru... Lakin henüz vazgeçmiş değilim seni sevmekten...


BeTeR_BöCeK.

Hiç yorum yok: