27 Haziran 2012 Çarşamba

Çişim Gibisin..

Selam blog naparsın..
Evet çişim gibisn aşk acısı bazen en olmadık yerlerde sıkıştırıyosun.

Hayat bazen çok zorluyo herşeyi.çok yoruyo çok üstüne geliyo sıkışıp kalıyosun bi köşede.çıkmaz sokakta sıkışıp kalır gibi.tek başına yalnız mücadele ediyosun.içine kapanıp kimseyle paylaşmadan kendi başına çözmeye çalışmak gibi.işte o zamanlardan birindeyim.içime kapanıp kimseye anlatamadığım konular gibi.hayal dünyam da kurmuş gibi geliyo herkese.tek amacım korumak incitmemek.öyle laflar duydum öyle kelimeler işittim ama 2 cümle bitirdi beni tamamen.bütün sevgimi verdiğim kalbimi söküp attı yerinden.ne kalp kaldı geride ne de yaşanan güzel günler.Hayat işte blog acımasız bir dünya.Adaletini s*kiyim dünyanın.yaşamak mı ölmek mi.Artık ölmek yaşayıpta bu çirkinliklerle uğraşıcağıma sessiz sedasız bu dünyadan gitmek.

İşte hayat bu noktalara getiriyor insanı bazen.Kimi zaman mutlu kimi zaman üzüntülü.kalp kırmaya değmez hiç bir zaman.Kırılan kalpte geri gelmez hiç bir zaman.Hayat beni neden yoruyosun bilmiyorum ama daha da yorucak bişy bırakmadın.herşeye rağmen kalbim temiz sevecen biriyim.

Hayat Herşeye Rağmen Yaşamaya Değer..!

BeTeR_BöCeK ..

Hiç yorum yok: