13 Haziran 2012 Çarşamba

Siyah beyaz Bir Film..

Harbiden siyah beyz film gibi hayat.bazen çok karanlık bazen çok aydınlık gözleri kamaştıracak kadar.Ani çıkışlarla dolu bir yaşam ve peşinden iki yüzlü insanlarla mücadele.Benim hayatmda da var tabiiki kendini sıfattan sayan benim onlara (cicişler) dediğim kişiler.Tabi bunlara konuşupta meşhur etmek değildir niyetim çünkü s*kimde bile değiller.Nasıl bir mide varsa artık tükürdüğünü yalamak derim ben buna.herkese farklı konuşunca noluyo sanki ne geçiyo elinize yüceltiyorlar mı sizi bi b*ka sahip mi oluyonuz.sıcak bir havada bunları konuşunca insan daha bunalıyo lann.

Yaralarım geçiyo yavaştan kalp yarası değil tabi beden yarası bunlar.geçsede a*mına koyim geçmese de.Hakim bey diye bir şarkıya taktım bu aralar.adam söylemiş hacı fazla yoruma gerek yok.

Neyse yavaştan gider güzel hemşirenin bana pansuman yapmasını beklerim.

Kendimi seviyorum ben ohhh yeahhh.. !!!

BYEEE.

Hiç yorum yok: