17 Haziran 2012 Pazar

Pazar SABAHI ...

Merhaba Blog !!

bugün günlerden pazar ve babalar günü.güzel bir sabaha uyandık kalktık ve güzel bir kahvaltı ile babamızın elini öpüp hediyesini verdik.Sohbetimizi yaptık kahvemizi içtik görevimizi yerine getirmenin mutluluğu ile sofradan kalkıp bugün ne yapsam diye düşünmeye başladım.

Tabii pazar bugün insanlar bu güzel havada geziyor tozuyor.Sevgilimden de ayrıldım zaten kimseyle gezinde tat vermiyor.heeee gezicek kimse yok mu sanki dolu tabii kii ama onun yerini tutmuyor ki.Ters aksi sinirli dediğim dedik bir sevgilim vardı ama mutluydum onu o haliyle sevdim ben değiştirmek istemedim hiç.Ama olmayınca olmuyor bee naparsın işte.Artık unutmak tan başka çare yok sanırım.Çabaladım çok uğraştım ama maalesef.Başıma gelmiyen kalmadı ama hiç onu suçlamadım.Artık sadece mutluluklar dilerim ona.

yapıcak bişey yok çıkıcaz gümrüğe gidep alkole vurucaz kendimizi. En azından bu iyi geliyo.

Hey gençler ne olursa olsun günü gün için yaşamayın hep yarını da düşünün.Ben öyle yapıyorum hee herşey yolunda mı değil ama sonuçta kendimce mutluyum.

Hayat Güzel Yaşamaya Değer ...!!!!

OHH YEAAA ..

Hiç yorum yok: