15 Haziran 2012 Cuma

Sıcakk !!

Selam bloğum !!

Bugünde çok sıcak *mına koyim daha yaz tam gelmeden böyleyse yandık artık bu sene.Olsun nefes alabiliyoz en azından.hayatım düzene girmeye başladı ufaktan kendime gliyorum ve kendimi topluyorum.üzülmüyorum en azından artık ben elimden geleni yaptığımı düşüyorum.Yeni şarkım taktım bu aralar Hakim Bey :) bu arada kuzey güney izlerim kuzeyi severim güneye uyuz olurum cemreyi beğenmem annesi zaten çok itici vs. falan filan durumları.

İyileştim az kaldı raporumda bitiyo işimi özledim lannn.yeter artık çalışmaya başlıyım bu sıcakta evde çekilmiyor.Sabah müge anlı öğlen esra erol bunalıma girdim *mına koyim evde.yaşlı teyzeler gibi oldum kim kimi öldürmüş o adam sana yaramaz kızım falan yani.neyseki film izlemeyi seven biriyim arşivim var yani.Annem o kadar filmi napıcan olum delimisin diyo seviyorum hacı izlemeyi napim.kafam dağılıyo en azından pür dikkat izlerim yani ana temalarını falan çözmeye çalışırım.Yönetmen niye bu filmi çekmiş senaryoda ne düşünmüş nasıl bir psikoloji de yazmış falan.Deliyim ben sanırım düşüncelere bak ama halimden memnunum hacııı :))

Neyse geyik yeter yine bir pansuman vakti hemşirem özlemiştir beni..

hadi bana çüsssssss .. !!!!!!!

SAYGILAR..

Hiç yorum yok: