9 Ağustos 2012 Perşembe

Veeee.....

Vee vee veee..

Sadece vee iştee.Sonrasında nasıl bir cümle kurmalıyım acaba.Hep düşünüpte vee dedikten sonra içimde düğümlenen cümleler.İç sesimle,içimdeki çocukla konuştuğum ama kimseye söyleyemediğim kelimeler bunlar.Kelimeler arasında sıkışıp kalmış gibiyim bazen.Çıkmaz sokakta kaybolmuş çıkar bir yol arıyan biri gibiyim.Acımasız bir dünya ve taş kalpli insanlar.Aslında ya biz çok iyiyiz,yada insanlar çok vicdansız.İki denklem gibi.Tanıdığını zannedip ama aslında içindeki şeytanı sonradan ortaya çıkarıp insanlarla dalga geçen canlıların yaşadığı bir ülke.Neden böyle niye böyle sebep...?İnanmış güvenmiş ve gerçekten kalbiyle sevmiş bir insan.Oyalanmış esmiş gürlemiş sıkılınca da olmuyo bee deyip çekip giden diğer bir insan.İşte soru bu.Bir tarafta çok üzülen,diğer tarafta amann banane diyen başka bir insan.Aslında ne kadar da çok aşıktı o masum canlı.Ağzından çıkacak tek bir kelime ile gider kendini bile öldürürdü.Sadece onun mutluluğunu düşünen,o mutlu oldukça kendisi daha çok mutlu olabilen bir insan.Çok mu birşey istemişti sanki.Sadece masum bir sevgiydi onun ki.Temiz sevdi kötülük,fesatlık yoktu içinde.Onun tırnağı için dünyaları yakardı.Kötü düşünmedi sevdi,saydı ve saygı duydu etrafındakilere.Koştu kovaladı herşeye heryere yetişti.Herkese herşeye rağmen vazgeçmedi sevmekten.Çünkü gözlerine aşıktı,temiz kalbine aşıktı.Ona aşıktı ve seviyordu...

Şu an aklımdan geçiyorsun; ve ben, biraz konuşabilir miyiz diyemiyorum...Bazı şeyleri halledebileceğimizi söyleyemiyorum sana, içimde her geçen gün büyüyen bu çıkmazdan bahsedemiyorum. Her şey eskisi gibi olacak deyip sarılamıyorum boynuna...Insan geçmişi düşünmeden edemiyor işte. Her ne kadar unuttum dese de dil, gerçek hiç bir zaman öyle değil.
Hatırlıyorsun.Bir kez de değil üstelik, bilfiil... Acı çekiyorum...

İşte böyle garip bir hikaye benim hayatım.......!!!

BeTeR_BöCeK.

Hiç yorum yok: