28 Ağustos 2012 Salı

Ben Geldim

Selam blog özlemişiz birbirimizi :-)

Eee naparsın işler güçler tatil falan derken aramıza aslında bişey girmedi.Yazamadıklarım kafamda bebeğim merak etme sen :-) Ee şair ruhlu yaptın beni sonra yazmayınca ararsın tabi.Bu arada sana noldu böyle kafana göre atlıyon ordan oraya karşıtırma yazılarımı aaaa kızarım bak. :-)

Valla ben iyiyim çok iyiyim süper iyiyim falan yani.Rahatım artık bebeğim merak etme.Artık kafam böyle rahat falan yani.bana tatil lazımmış en süperinden .Eee artık bronz esmer bir adam oldum.Zaten karizma bir adamdım bilirsin bronzlaşmak bana nasıl yakışır.ee ben şımarıyım biraz olsun o kadar.Güzel bir tatilin ardından tekrar işimin başındayım.Sen yokken çok şey değişti hayatımda.Tatilde bodrum bodrum dedim.Çok güzel mükemmel bir yer.Deniz süper ötesi blog.Gece hayatı demiycem zaten tahmin edersin sanırım.Zaten gece hayatı olan bir adamdım birde orda estirdik rüzgarımızı :-) güzel di yaa değdi herşeye.Daha uzun sürecekti ama maalesef patronluk böyle birşey.İşe dönme vakti geldi sonunda.evet artık kendi işimin patronuyum..çok bekledim sabrettim ama sonunda muradıma erdim çok şükür.benim için hayırlısı neyse o olsun.

Eeee kısacası öyle yani blog.Kısa da olsa güzel bir tatildi.Belli olmaz eylülde belki ferdi kaçar yine neden olmasın :-) Şimdi havamı atıyım bari napim.Denize karşı uzattım ayaklarımı elimde ipad'im diğer elimde rakı bardağım yazıyorum işte öyle yine sana içimi dökercesine..

Neyse bu kadar yeter biraz kafamız olsun güzel bir aşk adamı olarak patlatırım yine sana bir yazı.Ne zamandır yazmıyodum acısını çıkarayım değil mi.Şimdilik esen kal .. :-)

BeTeR_BoCeK

Hiç yorum yok: