12 Kasım 2014 Çarşamba

Çünkü...

Çünkü seni seviyorum, çünkü sen de ben de bunun ne anlama geldiğini biliyoruz. Çünkü sevmek ayrılmayı gerektirir. Bir şekilde, bir yerde,herhangi bir nedenle birimiz diğerinin yüzünü bile görmek istemeyecek. Şimdiden bil bu yüzden.. İçimde bir şey var, seni düşünmek,seni hissetmek adını telaffuz etmek bile beni heyecanlandırıyor. Düşünsene, dün gece seni düşünerek uyudum. Kötüsü seni tanıdığımdan beri sabah kalkar kalmaz yüzümü senin 
yüzünle yıkıyorum. Sanki koca bir ömür senin gelmeni beklemişim. Korkuyorum anlıyor musun, çok korkuyorum.Ben güzel olan her şeyin bittiğini gördüm, lütfen çirkin olalım biz. Çirkinleşelim, lanet hayatlarımızı kirletelim. Küfredelim, kusalım. Ama daha fazla sevmeyelim, çünkü sen de ben de bunun ne anlama geldiğini biliyoruz, bir kaç öpüşme sonra başkaları ile konuşmanı kıskanacağım. Bir kaç sarılma sonra bluzunu, bir süre sonra ismini kıskanacağım benimkiyle yan yana anılmadı diye... Çünkü ben seni çok seviyorum, çünkü bazı şarkılar seni söylüyor, çünkü kanının benim için dolaşmasını istiyorum vücudunda..Nefesini ben alırım, sen benimki ol. Çirkinleşelim biz, içip bağıralım gece yarısı sokaklarda..
"seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum.."

Hiç yorum yok: