4 Ocak 2013 Cuma

Öyle Tatlyıdı ki.

Öyle tatliydi ki... mesela o guldugunde gercekten mutluluk saciyordu etrafina. Farkinda bile degildi bunun. Sonra konusmasi vardi. Sesi vardi insanin ici huzur doluyordu onu dinlerken. Hani o gulsun diye sebeklikler yapasi geliyordu insanin.Uyumasina sahit olmaliydiniz.aman allahim bir insan bu kadar mi guzel uyur,uyanisi bu kadar mi kusursuz olur.Öyleydi hani uyurken onu izleyebilmek icin bircok sey feda edilebilirdi.fakat her guzel sey de oldugu gibi bu da imkansizdi. Onun gozlerinde kaybolurken o coktan baskasinin gozlerinde kaybolmustu.Aslında ben onun gözlerine aşık olup orda ölmüştüm sessizce.Güldüm. Hayat oyle acimasizdi ki yine beni sevmeyecek birine asik olmami saglamisti. Uzandim bi kanepeye sustum dakikalarca ve dedim ki bosver be dostum! Olmadi bi sigara yakar yolumuza bakariz. Kahretsin! Yakabilecegim bir sigaram bile kalmamıştı. !!!
 
Yakabileceğim bir sigaram bile yoktu artık.
 
BeTeR_BöCeK.

Hiç yorum yok: