14 Ekim 2012 Pazar

Özledim.

Özledimm.

Evet özledim yaprağım sen bilmesen de,duymasan da,hayat bize tekrar engel oluyor.Aramak istiyorum elim telefon da gecelerce,günlerce,haftalarca.Sonra uyuyaya kalıyorum.Evet hala kalıyorum belki.herşey yolunda gidiyor hayat güzel keyfim yerinde ama ........

Gözlerim kapanıyor ve hayat duruyor.çünkü sen varmışın sanki bedenim de.bir organım eksik gibiyim sanki.bir yanım acıyor evet sonrası özlüyorum..

Ben kırılmaya kalbimden başlamadım. Ellerimi bıraktığın gün parmaklarım kırıldı. Sarılmayı kestin, kaburgam kırıldı. Konuşmayı bıraktık, sesim kırıldı. Öpmedin, nefesim kırıldı. Okşamadın hiç, saçlarım zaten kırıktı. Özlemedin, hasretim kırıldı. Aramadın varlığın kırıldı. Sevmedin demeye dilim varmıyor, sevmişsindir belki az da olsa, söylemedin hiç...
Kalbim kırıldı....


Veee sana içiyorum her gece olduğu gibi.Şerefine YaPRaĞım.

BeTeR_BöCeK.

Hiç yorum yok: